خرید پارکت آرتا
18
نوامبر

خرید پارکت آرتا

بازدید: 239

خرید پارکت آرتا
امتیاز دادن به این مطلب

خرید پارکت آرتا

اگرقصد خرید پارکت آرتا باکیفیتی برای منزل خود را دارید، بهتراست در ابتدا به بررسی همه برندهای معروف برای خرید پارکت بپردازید. از جمله برندهای معروف ایرانی که در تولیدپارکت فعالیت می‌کند، برند آرتا است. برند آرتا از سال 1359 شروع به کارکرده‌است ودراین سال‌ها توانسته‌است در حرفه خود پیشرفت بسیارزیادی داشته‌باشد تاحدی که درسال‌های‌اخیر به یکی از برندهای معروف در سطح جهان تبدیل شده‌است. اگر تمایل به خرید پارکت آرتا دارید درادامه این مطلب به ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری را دراین باره کسب‌کنید.

درباره پارکت آرتا

اولین و مهم‌ترین نکته ای که در خریدپارکت باید به ان توجه‌کنید، ضخامت پارکت است. پارکت آرتا هشت میلی‌متر ضخامت دارد و دارای استاندارد مقاومت سایش AC3 است. اگر قصد خرید پارکت آرتاو پارکت لمینت را دارید، بایدبدانید که باخرید این پارکت ضمانت‌نامه ده سال این محصول را دریافت می‌کنید. پس با خیال راحت خرید کنید زیرا ده سال برای ضمانت یک محصول مدت زمان کمی نیست. کیفیت و دوام پارکت آرتا با نمونه‌های مشابه موجود در بازار قابل مقایسه نیست.

هنگام خرید پارکت آرتا باید توجه‌کنید که این نوع پارکت دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیارزیاد و متنوعی است، که بنا به سیلیقه خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب‌کنید. پارکت آرتا جز برندهایی است که هم محصولات خود را برای منازل مسکونی و هم برای سایرفضاها از جمله فضاهای تجاری ارائه می‌دهد. پس باخیال راحت به دنبال طرح و رنگ دلخواه خود بروید. رنگ بندی‌های پارکت آرتا به دودسته طرح چوب و طرح سنگ تقسیم می‌شوند که البته تنوع رنگ در بخش طرح چوب بسیاربیش‌تر است.

نکته مهمی که درهنگام خرید پارکت آرتا و پارکت ایشیک و دیگر پارکت ها…باید مدنظرداشته‌باشید، این است که بهتراست برای فضاهای کوچک تر از رنگ‌های روشن‌تر پارکت و برای فضاهای بزرگ تر رنگ‌های گرم استفاده‌کنید.این کار تاثیر بسیارزیادی رادر زیبایی و جذابیت منزل شما خواهدداشت.

بررسی نکات مهم برای خرید پارکت آرتا

پارکت‌ها درسال های اخیر به محبوب‌ترین کفپوش‌ها بین مردم تبدیل شده‌اند که هم می‌تواند در فضاهای سنتی و هم در فضاهای مدرن مورداستفاده قراربگیرد. در ادامه به بررسی نکاتی می‌پردازیم که مسلما درهنگام خرید پارکت آرتا به شما کمک بسیارزیادی خواهدکرد. در ادامه این مطلب با ما همراه‌باشید.

بودجه خود را برای خرید پارکت آرتا درنظر داشته‌باشید.

شاید کلمه بودجه حس خوبی را برای شما ایجادنکند و اما باید بدانید که مهم ترین نکته هنگام خرید پارکت آرتا بودجه مدنظرشماست. توجه داشته‌باشید که به هیچ عنوان هنگام خرید باخود نگویید کفپوش پی وی سی ، کفپوش است و فرقی بین برندهای مختلف موجود در بازار وجودندارد. اگر بودجه شما برای خرید پارکت مرغوب کافی نیست، مسلما باید بودجه بیش تری را برای خرید اختصاص دهید و به هیچ عنوان به دنبال خرید پارکت‌های بی کیفیت نروید. زیرا انتخاب پارکت‌های نامرغوب در طولانی مدت منافع اقتصادی شما را به خطر می‌اندازد.

به دکوراسیون داخلی خانه خود فکرکنید

ازجمله مواردی که هنگام خرید پارکت آرتا نباید از آن غافل شوید، دکوراسیون داخلی خانه شماست. امروزه طرح‌های بسیارزیادی از پارکت وارد بازارشده‌است، که انتخاب را برای خریداران بسیارسخت کرده‌است. پس اگر می‌خواهید خانه شما تغییرات اساسی داشته‌باشد، در انتخاب طرح و رنگ پارکت دقت لازم را داشته‌باشید.

بیش تر پارکت‌های موجود در بازار طرح‌های دوبعدی و زیبایی دارند واما به تازگی پارکت‌های سه بعدی نیز وارد بازارشده‌ که مورداستقبال مردم نیز قرارگرفته‌است. طراحی این پارکت‌ها بسیار جذاب است و می‌توانید آن‌ها را در اتاق خواب و یا سالن‌های بزرگ نصب کنید.

انتخاب نوع تایل هنگام خرید پارکت آرتا

تایل‌های پارکت به دو شکل مربعی و مستطیلی در بازار موجود می‌باشد. هنگام خرید پارکت بهتراست نمونه پارکت‌هایی را انتخاب کنید که تایل های مستطیل شکلی دارند، زیرا عوض کردن تایل‌های این نوع پارکت‌ها کاربسیارراحتی است.

لبه های تایل پارکت نیز به دوشکل بدون شیار و لبهV  شکل است که البته نمونه های بدون شیار آن ظاهر ساده تری دارند واما نمونه‌هایی که لبه V شکل دارند، زمانی که کنارهم قرارمی‌گیرند،  ظاهر آن ها V  مانند خواهدشد.

 

خرید پارکت آرتا براساس مکان

در هنگام خرید پارکت توجه داشته‌باشید، که پارکت را برای چه مکانی خریداری می‌کنید. اگر پارکت‌های شما مخصوص مکان‌هایی است که تردد در آن‌ها زیاد است باید به دنبال پارکت مخصوص باشید که لایه رویی مقاوم‌تری داشته باشد.

نکته مهمی که در این جا لازم است یادآوری‌شود، این است که همه پارکت‌ها از چهار جهت دارای چهارکلیک هستند و این یک حسن برای پارکت‌ها محسوب نمی‌شود. اگر درهنگام خرید پارکت فروشنده این موضوع را برای شما بیان کرد، بدانید که صرفا برای تبلیغات بیان شده‌است.

جنس چوب مناسب هنگام خرید پارکت آرتا

اولین و مهم‌ترین نکته ای که هنگام خرید پارکت آرتا باید موردتوجه قراردهید، جنس این نوع از پارکت‌ها است. برای ساخت پارکت‌ها از چوب های مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به چوب بلوط اشاره‌کرد، که موردتایید متخصصان و کارشناسان این حرفه است.

دلیل انتخاب چوب بلوط به عنوان بهترین چوب برای ساخت پارکت ، مقاومت بسیاربالای آن ، دردسترس بودن و هم‌چنین رنگ‌پذیری آسان آن است. البته بسیاری از افراد نیز رنگ طبیعی خود این چوب را می‌پسندند و اما به دلیل رنگ‌پذیری بسیارخوبی که این چوب دارد می‌توان بنا به سیلقه هرفردی آن را رنگ کرد.

خرید پارکت چوب مهندسی

زمانی‌که برای خرید پارکت آرتا به بازار می‌روید ، مسلما بارها و بارها نام پارکت چوبی مهندسی را خواهیدشنید. این نوع پارکت با پارکت‌های تمام چوب یکپارچه موجود در بازار تفاوت دارد. پراکت چوب مهندسی از چند لایه چوب تشکیل شده‌است که به خوبی روی هم فشرده شده‌اند.

پارکت‌های تمام چوب زیبایی بسیارزیادی دارند و اما زمانی که چندین بار در معرض انقباض و انبساط قرارمی‌گیرند، ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. پارک چوبی مهندسی روش تولید متفاوتی دارد و همین نیز باعث می‌شود تا در برابر گرما و رطوبت مقاومت بسیاربالایی داشته‌باشد. حتی می توان برای منازلی که سیستم گرمایش از کف دارند نیز این نوع پارکت ها را نصب‌کرد.

البته پارکت چوب مهندسی معایبی هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم ساب مجدد آن ها بعداز این که نصب می‌شوند، اشاره‌کرد. دلیل این امر نیز ضخامت بسیارپایین آخرین لایه پارکت هاست .

اگر درهنگام خرید پارکت آرتا همه موارد بالا را درنظرداشته باشید، مسلما انتخاب بسیارخوبی را هنگام خرید خواهیدداشت.