نمایندگی پارکت آرتا
26
نوامبر

نمایندگی پارکت آرتا

بازدید: 439

نمایندگی پارکت آرتا
امتیاز دادن به این مطلب

نمایندگی پارکت آرتا

شرکت آرتا در سال 1359 فعالیت خود را در زمینه کفپوش پی وی سی  …شروع کرده‌است و در این سال‌ها توانسته‌است به برندهای بسیارمشهور در سراسرجهان تبدیل شود. در شهرهای مختلفی از کشور، می‌توانید نمایندگی پارکت آرتا را مشاهده‌کنید.

درصورت خرید هرگونه محصولاتی از نمایندگی پارکت آرتا ، ضمانت نامه ای را دریافت می‌کنید که درصورت خراب شدن پارکت با ارائه آن ، این شرکت موظف به تعویض و یا رفع این مشکل خواهدبود. ضمانت نامه کتبی برای منازل مسکونی ده‌ساله و برای ساختمان‌های اداری و تجاری پنج ساله خواهدبود. در ادامه به بررسی بیش‌تر محصولات نمایندگی پارکت آرتا می‌پردازیم.

بررسی تاریخچه گروه صنعتی آرتا

گروه صنعتی آرتا از همان سال‌های اولیه تاسیس سعی براین داشته ‌ست تا با تکیه بردانش متخصصان داخلی و استفاده از بهترین و به‌روزترین ابزارهای دنیا بهترین و باکیفیت ترین پارکت ها را در سطح جهانی تولیدکند.

در سال 1359 این شرکت برای اولین بار کارخانه آرتا موکت را تاسیس‌کرد و درنتیجه آن فعالیت‌های خود را در زمینه نساجی روزبه روز افزایش داد. درنهایت در سال 1370 شرکت آرتا الیاف ، سه سال بعد شرکت آرتا تاک و دو سال بعد شرکت آرتا تافت را تاسیس کرد. تولیدات پارکت آرتا نیز توسط شرکت آرتا کلیک در این مجموعه انجام می‌شد. این شرکت توانسته است برای اولین بار در ایران پارکت لمینت را تولیدکند که کیفیت بسیار بالایی دارد و تولید آن تابع استانداردهای جهانی بوده‌است.

ضمانت نامه نمایندگی پارکت آرتا

نمایندگی پارکت آرتا برای جلب رضایت مشتری و هم‌چنین برای این که مشتری در هنگام خرید به این برنتد اطمینان کامل را داشته‌باشد، ضمانت نامه‌های کتبی را ارائه می‌دهد که به این طریق تمامی محصولات این شرکت شامل گارانتی خواهندشد.

البته درصورت بروز موارد زیر نمایندگی پارکت آرتا ضمانت و گارانتی محصول را قبول نخواهدکرد. این موارد عبارتنداز:

  • بروز اشتباه و خطا در مراحل نصب پارکت، بروز هرگونه آسیب در زمان حمل کالا و هم چنین هموارنبودن سطح زیرین نصب البته همه این موارد باید توسط کارشناسان نمایندگی پارکت آرتا تاییدشود.
  • اگر از محصول به صورت درست و به جا استفاده‌نشود. برای مثال بریدن وایجاد خراش روی پارک با استفاده از اجسام تیز، افتادن اجسام سنگین روی پارکت، صدمات ناشی از ساییدگی با شن و ماسه.
  • رعایت نکردن موارد تعیین شده برای تمیزکاری و هم چنین بالابودن بیش از حد تعریف شده برای تردد.
  • ریختن آبروی پارکت و راکد ماندن آب در مدت زمان بسیارطولانی روی آن
  • شستن و تمیزکاری پارکت با مواد شیمیایی و اسیدی .
نمایندگی پارکت آرتا
نمایندگی پارکت آرتا

ویژگی‌های پارکت که توسط نمایندگی پارکت آرتا ارائه می‌شود به شرح زیراست:

  • مقاوم در برابر فرسودگی: ورقه های پارکت ارائه شده توسط نمایندگی پارکت آرتا در برابر هرگونه فرسودگی مقاومت بسیاربالایی دارند.
  • مقاومت در برابر رنگ پریدگی: ممکن است احساس کنید که پارکت های آرتا به مرورزمان درمواجهه با نور خورشی دچار رنگ پریدگی می‌شوند. این تصور غلط است ، پارکت‌های آرتا دربرابر اشعه نورخورشید مقاومت بالایی دارند.
  • مقاومت در برابر لکه‌ها : لکه‌هایی که روی این پارکت ها ایجاد می‌شود به راحتی و با ساده ترین ابزار می‌تواند پاک شود و هیچ گونه تاثیر سوئی را روی سطح پارکت نخواهدداشت.
  • یکپارچگی و اتصال یکنواخت : پارکت‌های ارائه شده توسط نمایندگی پارکت آرتا می‌تواند سه بار جداشده و دوباره به هم متصل شود. همین ویژگی سبب می‌شود تا هنگام آسیب دیدن پارکت‌ها هم نگرانی نداشته‌باشید و به راحتی بتوانید قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.

سایر محصولات نمایندگی پارکت آرتا

گروه صنعتی آرتا تنها در زمینه تولید پارکت فعالیت نمی‌کند بلکه محصولات دیگری مانند  قرنیز پی وی سی …را نیز تولید می‌کند . برای خرید این محصولات می‌توانید به نمایندگی پارکت آرتا در سراسر کشور مراجعه‌کنید. در ادامه همه محصولات این شرکت را بررسی می‌کنیم.

موکت

همان طور که قبلا اشاره‌کردیم شرکت آرتا در ابتدای تاسیس خود به تولید انواع موکت‌ها پرداخته‌است . از جمله ان‌ها می‌توان به موکت‌های ولور چاپی، موکت های نمدی ، موکت‌های تافتینگ پرزبلند و موکت‌های پرزبلند چاپی اشاره کرد. این شرکت از ابزارها و وسایل جدیدی برای تولید این محصولات استفاده کرده‌ا‌ست.

این موکت ها قابل شست و شوهستند می‌توان از آن‌ها برای منازل ، ساختمان های اداری، تجاری و … استفاده‌کرد.

چمن مصنوعی

منظور از چمن مصنوعی نوعی پادری است که شباهت بسیارزیادی به چمن دارد ، البته جنس این چمن‌ها بسیارزمخت است. تنها با تغییررنگ این چمن‌ها نمی‌توان به راحتی ان‌ها رااز چمن‌های طبیعی تشخیص داد. البته این چمن‌ها دارای مزایای بسیارزیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده در مکان‌هایی اشاره‌کرد که امکان رشد چمن طبیعی در آن جا بسیارکم است. استفاده عمده از چمن‌های مصنوعی در استادیوم‌های ورزشی است . برای تهیه این محصول می‌توانید به نمایندگی پارکت آرتا مراجعه‌کنید.

پارکت لمینت و پارکت ایشیک

از جمله مهم‌ترین ومعروف‌ترین محصولات شرکت آرتا می توان به پارکت لمینت اشاره کرد. این پارکت‌ها دارای سیستم کلیک است که می‌تواند به راحتی و با صرف کم ترین هزینه نصب شود. نکته جالب تر این است که امکان نصب این پنل‌ها به صورت افقی نیز وجوددارد.

پارکت لمینت برخلاف پارکت‌های معمولی از چوب درختان تهیه نمی‌شود. به صورت کلی پارک لمینت برگرفته از چندلایه چوب فشرده شده‌است. البته اگر خودتان پارکت‌های لمینت را ببنید متوجه این موضوع نمی‌شوید زیرا سطح رویی این نوع پارکت‌ها را لایه ی نازکی چوب پوشانده‌است. برای تهیه پارکت لمینت می‌توانید به یکی از نمایندگی پارکت آرتا مراجعه‌کنید.

کفپوش

کفپوش‌ها پوشش‌های بسیارمناسبی هستند که برای پوشیدن سطح زمین مورد استفاده قرارمی‌گیرد. جنس این کفپوش‌ها معمولا از پلاستیگ فشرده‌است ومانند پارکت‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیارزیادی هستند. از مهم ترین ویژگی‌های این محصول قابلیت شست وشوی آن است که سبب می‌شود بتوان برای هرمکانی از آن استفاده‌کرد. برای خرید این کفپوش‌ها می‌توانید به نمایندگی پارکت آرتا مراجعه کنید.

دراین مطلب بررسی ویژگی‌ها و انواع محصولات شرکت آرتا پرداختیم . و همان طور که متوجه شدید محصولات این شرکت همه دارای ضمانت نامه هایی است که خریدهای شما را تضمین می‌کند و شما می توانید با خیال آسوده به دنبال محصول دلخواه خود باشید. پارکت‌های شرکت آرتا در سطح جهانی شناخته شده‌است و دلیل این شهرت و محبوبیت تنها کیفیت بالای محصولات این شرکت است.اگر تمایل به خرید هریک از این محصولات دارید می‌توانید به یکی از نمایندگی پارکت آرتا مراجعه کنید.