انواع کفپوش با کیفیت بالا
06
جولای

انواع کفپوش با کیفیت بالا

بازدید: 226

انواع کفپوش با کیفیت بالا
امتیاز دادن به این مطلب

معرفی انواع کفپوش با کیفیت بالا 

آیا شما هم به دنبال آشنایی با انواع کفپوش با کیفیت بالا هستید؟ می دانید که مهمترین مزیت ها و معایب مربوط به هر یک از انواع کفپوش ها کدامند؟

انواع کفپوش با کیفیت بالا
انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش ها یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال های مورد استفاده در بسیاری از ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی هستند که از تنوع بسیار بالا و بی نظیری برخوردار بوده و شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون حاکم در محل زندگی و کار خود، یکی از بهترین انواع این کفپوش ها را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

امروزه می توان شیک ترین و مقاوم ترین انواع کفپوش ها را در بازار مورد مشاهده قرار داد و خریداران می توانند بعد از بررسی دقیق، ویژگی های مربوط به این متریال ها، مناسب ترین آن را تهیه و خریداری کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که کفپوش ها در مقایسه با دیگر متریال های مورد استفاده در سطوح مختلف، بسیار شیک و لوکس بوده که این امر از مهمترین دلایل محبوبیت کفپوش ها در نزد مردم می باشد. از انواع کفپوش با کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کفپوش های سنگی

– کفپوش های سرامیکی

– کفپوش های موزاییکی

–  کفپوش های چوبی

–  کفپوش های بامبو

– کفپوش های پی دی سی

–  کفپوش های اپوکسی

– کفپوش های بتنی

– کفپوش های سه بعدی

– کفپوش های آجری

– کفپوش های چوب پنبه ای

 

شما می توانید با در نظر گرفتن قدرت مالی و بودجه ای که در اختیار دارید، یکی از مناسب ترین و زیباترین انواع کفپوش ها را تهیه کرده و آن را در ساختمان مسکونی و تجاری خود مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد انواع کفپوش ها و ویژگی های مربوط به این متریال ها، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع کفپوش با کیفیت بالا
انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های سنگی : انواع کفپوش با کیفیت بالا

یکی از بهترین انواع کفپوش با کیفیت بالا را، کفپوش ها سنگی شکل داده است که از پرفروش ترین انواع کفپوش ها بوده و شما می توانید با در نظر گرفتن دیزاین منزل خود، استفاده از این کفپوش ها را در اولویت های خود قرار دهید.

از مهمترین کاربردهای مربوط به کفپوش های سنگی می توان به نصب در اتاق خواب، مناسب برای پذیرایی، راهروها، سرویس های بهداشتی و تراس اشاره کرد. همچنین از بارزترین مزیت ها و معایب مربوط به استفاده از کفپوش های سنگی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مزیت کفپوش های سنگی: داشتن تنوع بسیار بالا – مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب – طول عمر زیاد و ماندگاری فراوان – سازگارترین کفپوش با دکوراسیون داخلی – نگهداری و نظافت بسیار آسان – عدم ایجاد حساسیت و آلرژی- قابلیت جلا پذیری – خش ناپذیری

  • معایب کفپوش های سنگی: لغزندگی بالا- قیمت بالا- وزن زیاد و انتقال سرمای کف

کفپوش های سرامیکی : انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های سرامیکی از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا به شمار می آیند که امروزه در حالت های بسیار متعددی می توانید این مدل از کفپوش ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید که از مهمترین این حالت ها می توان به لعابدار براق، مات و نیمه براق اشاره کرد.

اشکال مربوط به کفپوش های سرامیکی مربعی و مستطیلی بوده و شما می توانید مناسب ترین این کفپوش ها را تهیه نمایید.

– مزیت های مربوط به کفپوش های سرامیکی: ماندگاری و طول عمر بسیار بالا – مقاومت و استحکام بسیار بالا- نظافت بسیار آسان – داشتن تنوع رنگ و طرح بسیار بالا – قابلیت شستشوی با انواع مواد شوینده

– معایب مربوط به کفپوش های سرامیکی: جذب آلودگی ها در صورت غیر مسطح بودن طرح های مربوط به کفپوش های سرامیکی – لیز بودن در برابر رطوبت – غیر قابل انعطاف پذیری – انتقال سرما

کفپوش های موزاییکی : انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های موزاییکی از دیگر پرفروش ترین انواع کفپوش با کیفیت بالا می باشند که از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها بوده که شما می توانید طرح ها و مدل های بسیار گوناگونی از این کفپوش ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید.

از مهمترین موارد استفاده از کفپوش های موزاییکی می توان به استفاده در سطح پارکینگ، آشپزخانه، تراس، حیاط و غیره اشاره کرد.

– مزیت های مربوط به کفپوش های موزاییکی: قیمت بسیار مناسب و ارزان – مقاومت و استحکام بسیار بالا – لغزنده نبودن- مناسب ترین کفپوش برای پارکینگ

– معایب مربوط به کفپوش های موزاییکی: تنوع رنگی کم – ظاهر آنها جذاب و مناسب نمی باشد

کفپوش های چوبی : انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های چوبی از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا به شمار می آیند که امروزه جزء لوکس ترین متریال ها و کفپوش های مورد استفاده در کف ساختمان می باشند.

برای طراحی و ساخت کفپوش های چوبی از چوب درختان افرا، کاج، بلوط، صنوبر و غیره استفاده می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که با بهره مندی از کفپوش های چوبی، می توانید حس و حال گرمی را به منزل شما ببخشید.

– مزیت های مربوط به کفپوش های چوبی: لوکس و شیک بودن – تنوع رنگی زیاد – طول عمر بسیار بالا – قابلیت لاک و ساب – دارای طرح های مختلف از طبیعت – با ارزش بودن

– معایب مربوط به کفپوش های چوبی: گران قیمت بودن – انتقال سریع آتش – کم دوام بودن در برابر حملات حشرات – نگهداری و نظافت بسیار دشوار – آسیب پذیری در برابر رطوبت و نم

انواع کفپوش با کیفیت بالا
انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های بامبو

از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا ، می توان به کفپوش های بامبو اشاره داشت که یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع کفپوش ها بوده که سازگاری بسیار بالایی را با انواع دکوراسیون ها دارند. اگر شما هم به دنبال داشتن زیباترین طراحی و دکوراسیون در محل زندگی خود هستید، می توانید کفپوش های بامبو را در اولویت های خود قرار دهید.

– مزیت های کفپوش های بامبو: تنوع رنگی بسیار بالا – مقرون به صرفه تر – قابلیت ترمیم- نظافت بسیار آسان- تجدیدپذیری

– معایب مربوط به کفپوش های بامبو: از دست دادن رنگ در برابر نور خورشید – آسیب پذیری در برابر رطوبت

کفپوش های پی وی سی :  انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های پی وی سی از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا می باشند که در سال های اخیر بسیاری از مردم خرید و استفاده از این مدل کفپوش ها را در اولویت های خود قرار داده اند. از مهمترین کاربردهای کفپوش های پی وی سی می توان به استفاده در رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و ساختمان های اداری اشاره کرد.

– مزیت کفپوش های پی وی سی: قیمت بسیار ارزان تر در مقایسه با دیگر کفپوش ها- مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت – داشتن طرح های بسیار متنوع – خاصیت ارتجاعی

– معایب کفپوش های پی وی سی: تجدیدناپذیر – سایش بیشتر در مقایسه با دیگر کفپوش ها

انواع کفپوش با کیفیت بالا
انواع کفپوش با کیفیت بالا

کفپوش های اپوکسی :  انواع کفپوش با کیفیت بالا 

کفپوش های اپوکسی از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا به شمار می آیند که این مدل از کفپوش ها، از پلی آمین و رزین اپوکساید تهیه شده اند و همین امر نیز سبب شده است تا از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار باشند.

از مهمترین خاصیت مربوط به کفپوش های اپوکسی می توان به آنتی باکتریال بودن آنها اشاره نمود.

– مزیت کفپوش های اپوکسی: تنوع در رنگ بندی – طول عمر بالا – قیمت بسیار مناسب – مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی- عایق مناسب در برابر جریان الکتریکی

– معایب کفپوش های اپوکسی: مقاومت کمتر در برابر نور خورشید – عدم نصب بر روی سطوح مرطوب و روغنی – خش پذیری بسیار بالا

کفپوش های بتنی : انواع کفپوش با کیفیت بالا 

از دیگر انواع کفپوش با کیفیت بالا می توان به کفپوش های بتنی اشاره کرد که از سطح بسیار سرد و سختی برخوردار می باشند.

از مهمترین کاربردهای مربوط به کفپوش های بتنی می توان به استفاده در کف حیاط، تراس ها، بالکن ها، راهروها، کارگاه های صنعتی و پارک ها اشاره کرد. قیمت مناسب و طول عمر بالا از مهمترین مزیت های مربوط به کفپوش های بتنی می باشد.