کفپوش پی وی سی
20
مه

کفپوش پی وی سی راک فلور را بهتر بشناسید

بازدید: 197

کفپوش پی وی سی راک فلور را بهتر بشناسید
امتیاز دادن به این مطلب

کفپوش پی وی سی راک فلور را بهتر بشناسید

کفپوش پی وی سی راک فلور ،  یکی از انواع کفپوش های پی وی سی با کیفیت موجود در بازار است که ساخت کشور ایران می باشد.

کفپوش های پی وی سی یک معجزه مدرن هستند که به خانه ها ظاهری لوکس می دهند و طول عمر کف را افزایش می دهند. همچنین این نوع کفپوش ها مقاومت بالایی نسبت به آسیب به آب، لکه یا خراش و … دارند.

پی وی سی یکی از محبوب ترین انواع کفپوش ها با انعطاف پذیری بالا، دوام زیاد، نگهداری کم و قیمت مناسب است. کف وینیل امروزه نسبت به یک نسل قبل، از عمق و بافت بهتری برخوردار است. بنابراین این کفپوش می تواند مانند انواع کف های چوبی، کاشی، سرامیک و یا سنگ باشد و در رنگ های متنوعی ارائه شود.

علاوه بر این، ویژگی دیگری که انواع کفپوش پی وی سی برند راک فلور را از سایر انواع کفپوش همچون سنگ یا سرامیک متمایز می کند، نرم بودن در زیر پاهای شماست. این ویژگی باعث می شود تا ایستادن برای مدت طولانی بر روی کفپوش PVC بسیار آسان تر باشد. در هنگام لمس این نوع کفپوش نیز گرمای بیشتری نسبت به سطوح سخت مانند کاشی دریافت می کنید. کفپوش های پی وی سی همچنین در سطوح مختلفی از براقیت و جلا وجود دارند بنابراین شما می توانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

کفپوش پی وی سی چیست؟

وقتی می دانید کفپوش چوبی چطور نصب شده است  جای تعجب نیست که کفپوش وینیل به خوبی می تواند از آن تقلید کند. تقریباً تمام کفپوش های چوبی با یک پوشش ضخیم از پلاستیک شفاف (پلی اورتان یا …) روکش می شوند. این بدان معنی است که رویه کفپوش های چوبی درواقع پلاستیکی است. این در حالی است که امروزه انواع کفپوش پی وی سی درواقع نوعی کفپوش پلاستیکب است که با تصاویر عکاسی از طرح های چوب واقعی ساخته می شود.

کفپوش پی وی سی (پلی وینیل کلراید) که به عنوان کفپوش وینیل نیز شناخته می شود، به شکلی زیبا از چوب تقلید می کند. کفپوش های وینیل بسیار لوکس بوده، به طور کلی کیفیت بالایی دارند و جلوه های بصری خوبی ارائه می دهند. مهم تر از هر چیزی، شکل مستطیلی این نوع کفپوش ها و درزهایی که ایجاد می کنند، جلوه چوبی را افزایش می دهند چرا که بیشتر کفپوش های چوبی واقعی نیز به صورت تخته ها یا نوارهای مستطیلی شکل هستند.

آشنایی با کفپوش پی وی سی راک فلور

همانطور که گفتیم، برخلاف کفپوش های لمینت و پارکت ها، کفپوش های PVC پلاستیکی بوده و بنابراین با نصب این کفپوش ها از امتیازات پی وی سی بهره مند خواهید شد.

کفپوش پی وی سی راک فلور یکی از انواع کفپوش های وینیل ساخت کشور ایران است که به دلیل تولید در داخل کشور، نسبت به سایر انواع کفپوش های پی وی سی قیمت مناسب تری دارد. کفپوش های راک فلور  (ROCK FLOOR)ساخت شرکت عرشیا هستند و علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند.

مزایای کفپوش پی وی سی راک فلور

از جمله مزایای کفپوش پی وی سی مارک راک فلور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع کفپوش ها به خوبی قابلیت شستشو دارند در برابر آب آسیب نمی بینند.
  • قابلیت استفاده و نصب در محیط های مسکونی، اداری، تجاری، آشپزخانه ها و … را دارا می باشند.
  • کفپوش های PVC راک فلور به وسیله چسب به راحتی نصب می شوند.
  • کفپوش های وینیل راک فلور به خوبی بر روی هر نوع سطح زیرین از سنگ گرانیت گرفته تا کاشی و … نصب می شوند.
  • ساخت کشور ایران هستند.
  • این نوع کفپوش پی وی سی ایرانی نسبت به سایر کفپوش های خارجی و حتی ایرانی، قیمت مناسبی دارد.
  • کفپوش پی وی سی راک فلور از مواد با کیفیت (پلی وینیل کلراید) ساخته شده است.
  • این نوع کفپوش ها طول عمر بالایی دارند.
  • کفپوش پی وی سی راک فلور در برابر ضربات احتمالی کشیدن مبل، جابجایی وسایل سنگین، برخورد اشیاء تیز، جنب و جوش و فعالیت شدید کودکان و … مقاومت بالایی دارند.
  • ضخامت کفپوش پی وی سی راک فلور اغلب 2 میلی متر است که باعث افزایش انعطاف پذیری این کفپوش ها شده است.
  • این نوع کفپوش های pvc ضد آب بوده و در برابر آب و مایعات به لایه های زیرین نفوذ ناپذیر است.
  • این نوع کفپوش ها در برابر لک شدن مقاوم هستند.
  • این کفپوش ها در رنگبندی متنوع از روشن تا تیره، قابلیت انتخاب گسترده ای را فراهم می نمایند.
  • کفپوش های وینیل همچنین در طرح های مختلفی برای سلایق و دکوراسیون های مختلف طراحی می شوند.
  • سطح بافت دار این کفپوش ها، جلوه ای جذاب ایجاد می کند.
  • این کفپوش ها نسبت به مواد شوینده و آب مقاوم هستند و بنابراین نظافت آن ها بسیار آسان است.

کفپوش پی وی سی راک فلور یک انتخاب مدرن

وینیل امروز کفپوش خانه مادربزرگ شما نیست! تکنیک های چاپی و ویژگی های بهبود یافته برجسته سطحی این کفپوش ها، امروزه بیش از هر زمان دیگری اصیل، زیبا و جذاب به نظر می رسند.

امروزه کفپوش های وینیل در طرح های مختلف شبیه چوب، طرح سنگ و حتی چرم طراحی و تولید می شوند. اغلب کفپوش پی وی سی راک فلور مقاومت ضد میکروبی بالایی همراه بوده و در برابر باکتری ها، کپک ها و … مقاومت می کند. همچنین کفپوش های امروزی دیگر مانند گذشته به تعمیر و پرداخت نیاز ندارند.

وینیل یک انتخاب عالی برای خانه ها، اتاق ها، دفاتر، مراکز و فضاهایی است که رفت و آمد زیادی دارند. همچنین برای آن دست از افرادی که قصد شستشوی مرتب خانه را دارند، کفپوش های وینیل می تواند گزینه ای عالی باشد. این کفپوش ها در برابر آب مقاومت می کنند و به راحتی فرسوده نمی شوند. همچنین کفپوش پی وی سی به راحتی خراش برنمی دارد و در برابر لکه ها نیز مقاوم است. این کفپوش ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها برای انواع دکوراسیون کلاسیک تا مدرن ارائه می شوند و نصب آن ها بی صدا و آسان است.

به دلیل انعطاف پذیری وینیل، ایستادن روی آن گرم تر و بسیار راحت تر از دیگر سطوح سخت است. علاوه بر این، ظروفی که بر روی کفپوش پی وی سی راک فلور می افتند احتمال شکستن آن ها کمتر است. با این حال به خاطر داشته باشید که حتی بهترین کفپوش پی وی سی موجود در بازار نیز به وسیله اشیاء تیز برش داده می شود.

سخن آخر

کفپوش پی وی سی راک فلور به صورت کارتونی با متراژ 3.34 مترمربع در هر کارتن عرضه می شود. دکورینو نماینده و عامل فروش محصولات راک فلور مرجع معتبری برای خرید و نصب انواع کفپوش است. انواع محصولات مرتبط با دکوراسیون از قبیل پارکت، کفپوش، دیوارپوش، کاغذ دیواری و … را می توانید در فروشگاه ما مشاهده کرده و با مقایسه آن ها، به راحتی نسبت به خرید اقدام نمایید.

همچنین به یاد داشته باشید که اگرچه کفپوش پی وی سی نصب آسانی دارد، اما عموما بهتر است نصب آن به افراد حرفه ای سپرده شود. ما در دکورینو علاوه بر فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون، با دارا بودن اکیپ حرفه ای نصب نیز می توانیم بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت، به شما ارائه نماییم.