بهترین نصاب پارکت در ایران
20
آگوست

بهترین نصاب پارکت در ایران

بازدید: 176

بهترین نصاب پارکت در ایران
امتیاز دادن به این مطلب

 بهترین نصاب پارکت در ایران

زمین و کفپوش هر ساختمانی بدون شک یکی از مهمترین بخش های آن به شمار می رود و نقش بسیار مهمی در زیبایی و دکوراسیون ساختمان دارد. چنانچه شما قصد دارید به تازگی کفپوش ساختمان خود را پارکت نمایید، ما به شما بهترین نصاب پارکت در ایران را معرفی می نماییم.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی با نام دکوری نو با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و حرفه ای و بهترین نصاب پارکت، ضمن ارائه انواع کفپوش و پارکت تهیه شده از بهترین متریال های خارجی و ایرانی، خدمات مربوط به اجرا و نصب پارکت را با بهترین کیفیت ها و با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد.

کافی است که با مشاورین ما در سایت دکوری نو تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن پس از انجام مشاوره و راهنمایی های لازم، نصب پارکت در ساختمان شما با بهترین کیفیت صورت گیرد. چنانچه در اجرای پارکت، کیفیت، زمان و هزینه برای شما مهم است، این خدمات را از مجموعه دکوری نو بخواهید.

بهترین نصاب پارکت چه ویژگی هایی دارد؟

زیبایی و جلوه پارکت ارتباط بسیار مستقیمی به نحوه نصب و اجرای آن دارد. همین طور که کیفیت و زیبایی پارکت مهم می باشد انتخاب نصاب آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور در ادامه به شرح ویژگی هایی که بهترین نصاب پارکت باید داشته باشد می پردازیم تا شما جهت انتخاب یک نصاب پارکت خوب بهترین تصمیم را بگیرید:

  • هنگامی که شما قصد پارکت ساختمان خود را دارید بدون شک مدت زمان نصب و اجرای پارکت و همچنین هزینه های مربوط به آن برایتان بسیار مهم است، بنابراین یک نصاب حرفه ای و کاردان می داند که در روند نصب پارکت باید به این دو نکته توجه داشته باشد.
  • کفپوش ها و همچنین پارکت ها در انواع مختلفی تولید و در بازار ارائه شده اند که هرکدام بر اساس جنس و نوع طراحی آن، جهت نصب و اجرا با یکدیگر متفاوت هستند. بهترین نصاب پارکت باید با ویژگی های هر کدام از کفپوش ها و پارکت ها به خوبی آشنا باشد و با توجه به دانش حرفه ای خود، به بهترین شیوه نصب پارکت اقدام نماید.

بهترین نصاب پارکت در ایران

 

  • نصاب پارکت تنها با بهترین اجرای نصب پارکت، تبدیل به بهترین نصاب نمی شود، بلکه با دارا بودن اخلاق و تعهد کاری مبنی بر اینکه در مدت زمان اجرای پارکت، کارفرمای خود را در جریان جزئیات کار بگذارد، می توان گفت از بهترین ها در حرفه خود است.
  • یک نصاب خوب قبل از نصب و اجرای پارکت، ابتدا باید کارفرما را از ویژگی ها و معایب پارکت مورد نظر آگاه نماید و سپس با در نظر گرفتن رضایت کارفرما اقدام به انتخاب مناسب ترین پارکت و نصب آن نماید.
  • بهترین نصاب پارکت در مدت زمان اجرا و نصب پارکت باید به تمام تعهدات و وظایف کاری خود در قبال انجام کار و همچنین کارفرما آگاهی کامل داشته باشد و در انجام آن کوتاهی نکند.

 

نصاب پارکت چه خدماتی ارائه می دهد؟

قبل از اینکه تصمیم به پارکت ساختمان خود نمایید بهتر است با خدمات متنوعی که نصاب پارکت جهت نصب و اجرای پارکت انجام خواهد داد بیشتر آشنا شوید:

  • نصب انواع کفپوش ها و پارکت ها در مدل ها و جنس های مختلف از جمله پارکت چوبی، لمینت و پارکت هایی از جنس پی وی سی و… از تخصص هایی است که توسط نصاب پارکت صورت می گیرد.
  • نصب پارکت ها را بدون نیاز به لاک و ساب انجام می دهد، برخی پارکت ها بدون نیاز به لاک و ساب نصب می شوند.
  • نصب پارکت ها را با استفاده از لاک، چسب و ساب انجام می دهد. برخی پارکت ها جهت نصب احتیاج به لاک، چسب و ساب خواهند داشت.
  • تعمیر پارکت ها نیز از خدمات نصاب پارکت می باشد که می تواند همراه با لاک و ساب صورت بگیرد.
  • قبل از نصب پارکت، کفپوش ساختمان احتیاج به کف سازی و زیر سازی لازم دارد، که این امر توسط نصاب پارکت صورت می گیرد.
  • شما می توانید از خدمات نصاب پارکت جهت ساختمان خود، اعم از اداری، تجاری و مسکونی بهره مند شوید.

 

  • بهترین نصاب پارکت در ایران

انواع پارکت و ویژگی های آن

پارکت ها از جمله کفپوش های بسیار متداول و محبوبی هستند در ابعاد ، طرح ها و جنس های متنوعی ساخته و سپس در محل مورد نظر نصب می شوند. در ادامه به معرفی و شرح ویژگی برخی از رایج ترین پارکت ها می پردازیم:

پارکت چوبی

پارکت های چوبی همانطور که از نامش پیداست از جنس تماما چوب و به صورت یک تکه ساخته می شوند. این پارکت ها با استفاده از زبانه ها و شیارهایی که در طراحی آن بکار رفته شده است به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.

جهت نصب پارکت های چوبی از میخ و یا چسب استفاده می شود. شیوه نصب نیز به صورت کاملا چسبیده به سطح زمین انجام می شود، در صورتی که در نصب سایر پارکت ها از روش شناور استفاده می شود.

 

 

در روش شناور پارکت ها به کف زمین کاملا متصل نمی شوند. از مزایای استفاده از پارکت چوبی، می توان به استحکام و عمر بسیار بالای این کفپوش ها اشاره نمود. همچنین در صورتی که احتیاج به تنوع داشته باشید با استفاده از روکش های چسبی می توانید به راحتی این پارکت ها را تغییر طرح و رنگ بدهید.

اما معایبی که پارکت چوبی یک تکه دارد این است که در صورتی که خیس شود سطح آن باد می کند، به همین منظور نصب آن به صورت کاملا متصل به زمین صورت می گیرد که کمتر باد کند. همچنین در صورتی که بخواهید از سیستم گرمایشی کف زمین استفاده نمایید، استفاده از پارکت چوبی به تنهایی امکان پذیر نیست و باید هزینه های دیگری نظیر زیرسازی و … را متحمل شوید.

پارکت لمینت

پارکت لمینت نوع دیگری از پارکت است که با استفاده از تخته های فیبر ساخته شده است. این نوع پارکت از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. ضمن اینکه نصب آن نیز بسیار راحت است و نیازی به استفاده از میخ و چسب ندارد و به وسیله شیارهایی که دارد به هم قفل شده و نصب می شود. از مزایای این نوع پارکت مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. همچنین در صورتی که بخشی از پارکت صدمه ببیند به راحتی قابل تعویض است.

پارکت اپوکسی

این نوع پارکت هم در فضای مسکونی و هم صنعتی کاربرد دارد. پارکت های اپوکسی بر روی سطح بتنی نیز قابل نصب هستند و از آنجایی که این پارکت ها در مقابل رطوبت، حرارت و مواد شیمیایی از استقامت بالایی برخوردارند جهت فضای بیمارستان ها، ورزشگاه ها و … از آن استفاده می شود.

 

 

بهترین نصاب پارکت در ایران

  

مرکز ارائه و نصب انواع پارکت

چنانچه قصد دارید دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را بهبود دهید، اولین قدم انتخاب پارکت مناسب و سپس نصب و اجرای آن به بهترین کیفیت می باشد. گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی با نام دکوری نو تمام صفر تا صد دکوراسیون مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بر عهده می گیرد. کیفیت کار همراه با سرعت در اجرای کار از ویژگی های این مجموعه می باشد. بهره گیری از بهترین نصاب پارکت و استفاده از بهترین متریال در پارکت از مهمترین مشخصه های دکوری نو می باشد.