آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا
07
آگوست

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا

بازدید: 259

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا
امتیاز دادن به این مطلب

نصب پارکت با کیفیت بالا 

آیا شما هم به دنبال آشنایی با مراحل مربوط به آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا هستید؟ می دانید که قبل از نصب و اجرای پارکت با کیفیت بالا، بایستی به چه مواردی توجه نمود؟ دعوت می کنیم که مقاله ی موجود در وب سایت شرکت دکورینو را، با اشتیاق بالایی مورد مطالعه قرار دهید و جامع ترین اطلاعات را در این زمینه اخذ کنید.

پارکت یکی از مهمترین کفپوش های مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها می باشد که از تنوع و زیبایی فوق العاده ای برخوردار بوده و شما می توانید یکی از مناسب ترین انواع این متریال ها را تهیه کرده و آن را در کف مکان مورد نظرتان، مورد استفاده قرار دهید.

 

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا

 

توجه نمایید که استفاده از پارکت در سطوح مختلف ساختمان، می تواند مزیت های بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد که از مهمترین این مزیت ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-هزینه های مربوط به استفاده از پارکت بسیار مناسب می باشد.

-روش های نگهداری و تمیز کردن پارکت بسیار راحت می باشد.

-پارکت از تنوع و رنگ بندی بسیار متعددی برخوردار می باشد.

-استفاده از پارکت می تواند حس گرم و دلنشینی را در منزل تان به وجود آورد.

یکی از مهمترین آیتم ها و پارامترهایی که در خصوص استفاده از پارکت وجود دارد، نحوه ی اجرا و نصب پارکت با کیفیت بالا، می باشد. افراد دوست دارند تا به بهترین شکل ممکن پارکت مدنظر خود را نصب کنند و هزینه های کمتری را بابت این امر پرداخت نمایند.

همچنین توصیه می شود که در خرید پارکت مورد نظر خود، توجه لازم را داشته باشید چرا که برخی از پارکت ها از روند نصب بسیار سختی برخوردار می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از پارکت های چوبی و باکیفیتی برای نصب در سطوح مختلف منزل تان، استفاده نمایید.

در ادامه مقاله ی پیش روی شما، سعی بر آن داریم تا در خصوص مراحل و گام های مربوط به اجرا و نصب پارکت با کیفیت بالا، توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا

نکات مورد توجه قبل از نصب پارکت با کیفیت بالا

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از خریداران پارکت را، نحوه ی اجرا و نصب پارکت با کیفیت بالا، شکل داده است.

اگر شما هم می خواهید تا به بهترین شکل ممکن اقدام به نصب و اجرای پارکت مدنظرتان نمایید، بهتر است به یک سری از اصلی ترین موارد و نکات توجه لازم را داشته باشید. شما نیز می توانید به تمام نکات قبل از نصب پارکت با کیفیت بالا، توجه نموده تا بتوانید از این کفپوش ها، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از مهمترین نکات مورد توجه قبل از نصب و اجرای پارکت به شکل باکیفیت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-زیرسازی پارکت: برای اینکه سطح مورد نظرتان بدون هیچ برآمدگی و فرورفتگی باشد، بایستی زیرسازی های لازم را قبل از نصب و اجرای پارکت، انجام دهید.

-توجه داشته باشید که پارکت ها از متریال های حساسی به شمار می آیند توصیه می شود دو روز قبل از نصب، به محل مدنظرتان انتقال دهید.

-حتما ابعاد مورد نیاز از جمله طول و عرض سطوح مدنظر خود را، با دقت اندازه گیری کنید.

-اگر کفپوش قبلی شما از جنس سرامیک و کاشی است، توصیه می شود که از لق نبودن این متریال ها، اطمینان حاصل کنید.

-حتما دمای هوا و مقدار رطوبت را با دقت مورد اندازه گیری قرار دهید.

حال دیگر وقت آن رسیده است که با دقت بسیار بالایی، اقدامات مربوط به نصب و اجرای پارکت را طی کرده و به بهترین شکل ممکن، این متریال ها را نصب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین بهتر است که قبل از نصب و اجرای پارکت، از تمیز بودن سطح کفپوش قدیمی خود مطمئن شوید. ما نیز در این مجموعه گسترده سعی بر آن داریم تا بهترین مشاوره و راهنمایی را در خصوص نصب و اجرای پارکت، برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

 

مهمترین گام ها و مراحل مربوط به نصب پارکت با کیفیت بالا

برای نصب پارکت با کیفیت بالا نیاز دارید تا از یک سری از مراحل و گام ها پیروی کنید. همچنین در نظر بگیرید که بدون توجه به این مراحل، نمی توانید به شکل صحیح پارکت مدنظرتان را نصب و آن را مورد استفاده قرار دهید. از اصلی ترین مراحل مربوط به اجرا و نصب پارکت با کیفیت بالا، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-مرحله اول: استفاده از فوم های مخصوص برای پوشاندن کف و سطح مد نظر می باشد.

-برای چسباندن فوم بر روی سطح مدنظرتان، می توانید از چسب های مخصوص استفاده کرده و مقداری از چسب را بر روی کف ریخته و فوم را آماده چسباندن نمایید.

-تایل های مربوط به پارکت را با دقت بسیار بالایی، در کنار هم قرار داده و درزهای لازم را با چسب پوشش دهید.

-شما می توانید تایل های چوبی پارکت را قبل از نصب با دقت برش دهید و سپس نصب کنید.

-گرد و خاک موجود بر روی پارکت را تمیز کنید.

-می توانید برای ایجاد یک سطح صاف و بدون درز، از لاک های لکه گیری مخصوص استفاده کنید.

-حالا نوبت نصب پارکت ها بر روی سطح مدنظرتان می باشد.

-در این مرحله می توانید بعد از خشک شدن چسب مربوط به نصب پارکت، اقدامات مربوط به پولیش را انجام دهید.

توجه داشته باشید که پارکت را به اندازه چند میلیمتر فاصله از کناره های دیوار، نصب نمایید چرا که احتمال انبساط پارکت بعد از نصب وجود خواهد داشت.

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا

معرفی انواع چیدمان و نصب پارکت با کیفیت بالا

در نصب پارکت با کیفیت بالا، می توان از انواع چیدمان استفاده کرد و پارکت مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن مورد نصب قرار داد. از مهمترین انواع چیدمان در نصب پارکت با کیفیت بالا، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

-چیدمان پارکت به شکل خط مستقیم

-چیدمان پارکت به شکل جناغی

-چیدمان پارکت به شکل هفت و هشت

-چیدمان پارکت آجری شکل

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا

آموزش جامع نصب پارکت با کیفیت بالا از وب سایت دکورینو

شما می توانید برای مشاهده ویدیوهای مربوط به راهنمای نصب پارکت با کیفیت بالا، چنین فرصتی را از دست نداده و از وب سایت شرکت دکورینو، اقدام به مشاهده فیلم های آموزشی نصب پارکت با کیفیت بالا، نمایید. البته می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی، سریعا با متخصصان نصب ما از دکورینو در ارتباط باشید و دستورالعمل های حرفه ای را به دست آورید. ما در این شرکت سعی داریم تا باکیفیت ترین خدمات را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آوریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین شرکت دکورینو در ارتباط باشید